17. Zasady opuszczania budynku szkoły
Ustalam następujące zasady opuszczania budynku szkoły w czasie lekcji:
- Uczeń powinien posiadać zwolnienie od rodzica na druku szkolnym. Informuje wychowawcę lub dyrekcję szkoły o potrzebie zwolnienia zostawiając usprawiedliwienie.
- Wychowawca lub dyrekcja szkoły podpisują druk, który uczeń pozostawia na portierni szkolnej wychodząc z budynku.
- Zwolnienie wystawione nie na druku szkolnym będzie weryfikowane telefonicznie z rodzicem.
- W sytuacjach wyjątkowych (brak zwolnienia) wychowawca lub dyrekcja może podjąć decyzję o zwolnieniu ucznia w porozumieniu z rodzicem.
- W sytuacji gdy nastąpi pogorszenie samopoczucia uczeń powinien zgłosić się w pierwszej kolejności do pielęgniarki szkolnej lub w sekretariacie szkoły. Rodzic odbierający dziecko ze szkoły zobowiązany jest poinformować o tym fakcie sekretariat szkoły.
Zasady obowiązują w godzinach zajęć szkolnych. od 08.11.2010r.
Wprowadzone zasady mają na celu uporządkowanie spraw związanych z frekwencją uczniów w szkole oraz zwiększenie bezpieczeństwa podczas zajęć szkolnych.